К основному контенту

Завдання по підготовці до олімпіади з української мови та літератури

7 клас
Українська література
І. Напишіть твір-роздум на тему „ Чого варті у житті слова?” 12 б.
ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у
1 До якої групи лірико-побутових пісень належать козацькі та чумацькі
2 У чому полягає секрет розміру коломийкового вірша? 
3 Які мовні засоби надають повісті І. Франка «Захар Беркут» особливого
колориту, неповторності? 
4 Яка основна думка балади Т. Шевченка «Тополя»? 
5 Про який твір сказано так: «Внутрішня структура цього пристрасного
монологу побудована на поступовому підвищенні: від спокійного плинного
звертання до слухачів відбувається наростання емоцій»? 
Українська мова
І. Запишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки. Зробіть
повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, надпишіть над ними
частини мови, дайте характеристику всій конструкції).
Мороз прилине синьо і прозоро розвісить скрізь сивий дим інею.

ІІ. Вкажіть іменники жіночого роду. Доберіть до кожного з них
прикметники, узгоджуючи їх граматичні значення. Словосполучення
запишіть.
Адреса, продаж, дівча, непосида, Перу, путь, кенгуру, авеню, собака,
бідолаха, нероба, ступінь, м’якуш, мати.
5 б.

ІІІ. Утворіть слова за допомогою суфіксів –ськ(ий) або-ств(о):
Чукотка, Прага, Париж, Сиваш, латиш, товариш, казах, рибалка, брат,
людина.

ІУ. З’ясуйте синтаксичну роль інфінітива. 5б.
А) Дали наказ виступати. Б) Ми повинні вчитися. В) Наказали виступати.
Г) Прийшли вчитися. Д) Вчитися – наш обов’язок.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах

Українська мова Укладач: Березанець І.В., методист Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти Усі надписи колонок на сторінці «Облік навчальних досягнень учнів» здійснюються в називному відмінку однини. Наприклад: «Зошит», «Тематична», «І семестр», «ІІ семестр», «Скоригована», «Річна», «ДПА», «Апеляційна». Оцінювання результатів навчальної діяльності учнів з української мови здійснюється на основі функціонального підходу до мовної освіти, тобто робота над мовною теорією, формуванням знань про мову підпорядковується інтересам розвитку мовлення учнів. При цьому оцінювання результатів мовленнєвої діяльності відбувається за такими показниками: аудіювання (слухання й розуміння прослуханого), говоріння й письмо (діалогічне й монологічне мовлення), читання вголос і мовчки, мовні знання і вміння, правописні (орфографічні і пунктуаційні) уміння учнів. Матеріали для перевірки зазначених вище видів діяльності добираються відповідно до вимог програми для кожного класу, з урахуванн...

204 річниця з дня народження Т.Г.Шевченка

https://drive.google.com/drive/folders/1SxMuK3BGagbPI5EzSgd0o3CxN_WeMsKU