7 клас
Українська література
І. Напишіть твір-роздум на тему „ Чого варті у житті слова?” 12 б.
ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у
1 До якої групи лірико-побутових пісень належать козацькі та чумацькі
2 У чому полягає секрет розміру коломийкового вірша?
3 Які мовні засоби надають повісті І. Франка «Захар Беркут» особливого
колориту, неповторності?
4 Яка основна думка балади Т. Шевченка «Тополя»?
5 Про який твір сказано так: «Внутрішня структура цього пристрасного
монологу побудована на поступовому підвищенні: від спокійного плинного
звертання до слухачів відбувається наростання емоцій»?
Українська мова
І. Запишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки. Зробіть
повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, надпишіть над ними
частини мови, дайте характеристику всій конструкції).
Мороз прилине синьо і прозоро розвісить скрізь сивий дим інею.
ІІ. Вкажіть іменники жіночого роду. Доберіть до кожного з них
прикметники, узгоджуючи їх граматичні значення. Словосполучення
запишіть.
Адреса, продаж, дівча, непосида, Перу, путь, кенгуру, авеню, собака,
бідолаха, нероба, ступінь, м’якуш, мати.
5 б.
ІІІ. Утворіть слова за допомогою суфіксів –ськ(ий) або-ств(о):
Чукотка, Прага, Париж, Сиваш, латиш, товариш, казах, рибалка, брат,
людина.
ІУ. З’ясуйте синтаксичну роль інфінітива. 5б.
А) Дали наказ виступати. Б) Ми повинні вчитися. В) Наказали виступати.
Г) Прийшли вчитися. Д) Вчитися – наш обов’язок.
Комментарии
Отправить комментарий